Stora PR-boken

Stora PR-boken-boken skrevs 2004-01-01 av författaren Peter Karaszi. Du kan läsa Stora PR-boken-boken i PDF, ePUB, MOBI på vår hemsida rsfoodservice.se. Du hittar också andra böcker av författaren Peter Karaszi.

Rsfoodservice.se Stora PR-boken Image

Stora PR-boken är ett heltäckande verk om PR och mediekontakter. Den är en praktisk och pedagogisk handbok som riktar sig till kommunikatörer, PR-människor, studenter. marknadsförare och företagsledare. Den är allt du behöver om PR och ett måste för den som vill arbeta med PR! Tillsammans med flera av landets främsta PR-specialister har Peter Karaszi skapat ett ovärderligt arbetsverktyg för alla kommunikatörer. Boken täcker hela spektrat av PR och inkluderar bl a: - Mediekontakter och publicitet - Nyhetskriterier - Intervjusituationer - Praktiska verktyg som pressmeddelanden. debattartiklar, pressträffar m m - Produkt- och tjänstelanseringar - Krishantering - Opinionsbildning - Finansiell kommunikation - Informationsarbete i offentlig sektor - Intern kommunikation i olika kanaler - Integrering av PR i marknadsmixen - Digital PR - Visuell kommunikation - Sponsring - Föredrag - Internationell PR - PR i olika marknadssituationer - Evenemang - Person-PR - PR och reklam i samverkan - PR-planer och pressfunktionen - Utvärdering och mätning av PR-arbetet - Kunskaps-PR och innehåll Peter Karaszi är landets mest kända författare av böcker om PR. I denna bok har han hjälp av ett dussin av landets vassaste PR-experter som skriver kapitel om sina specialområden.

INFORMATION

DIMENSIONERA: 1,80 MB

FILNAMN: Stora PR-boken.pdf

ISBN: 9789163141829

FÖRFATTARE: Peter Karaszi

LADDA NER
LÄSA ONLINE

Waymaker sponsrar "Stora PR-boken" - Cision

Peter Karaszi har författat sex böcker om PR, kommunikation och mediekontakter, som alla har fått strålande recensioner och använts som kurslitteratur inom svensk PR-utbildning. Välkommen att beställa dina exemplar! Sveriges Bästa PR "Sveriges bästa PR" tar dig med bakom kulisserna till landets bästa PR-makare. Boken innehåller 24 autentiska framgångsrika marknads-PR-kampanjer ...

Tradera ᐈ Köp & sälj begagnat & second hand

Boken som jag läste heter Visuell retorik. Kort sagt handlar det om hur man kan använda sig av visuella uttrycksmedel för att skapa identiteter och relationer.

RELATERADE BÖCKER