Förändra ditt liv 5 minuter i taget : bättre hälsa med enkla steg för varje dag

Vill du läsa Förändra ditt liv 5 minuter i taget : bättre hälsa med enkla steg för varje dag pdf boken online? Bra val. Den här boken skrevs av författaren Rangan Chatterjee. Att läsa Förändra ditt liv 5 minuter i taget : bättre hälsa med enkla steg för varje dag online är nu så enkelt!

Rsfoodservice.se Förändra ditt liv 5 minuter i taget : bättre hälsa med enkla steg för varje dag Image

Alla vill väl ha bättre hälsa, men ett känt faktum är att tidsbrist är det största hindret i vardagen. Tänk då om allt som behövs bara är 5 minuter? I sin nya bok vill succéläkaren Rangan Chatterjee sänka trösklarna ännu mer för oss som vill göra bra hälsoval men som inte anser oss ha tid. Genom en mängd övningar och enkla saker som du kan göra själv - och som alla tar 5 minuter att genomföra - kan du påbörja resan mot ett mer hälsosamt och mindre stressfyllt liv. En så kallad hälsokick på 5 minuter är gratis och går att utföra i princip var som helst. Hälsokickarna finns inom områdena kropp, själ och hjärta och helst ska du göra tre om dagen, en ur varje kategori. Om du gör många små saker, dag ut och dag in, kan du nå stora resultat! Doktor Chatterjee arbetar ständigt för att ta fram metoder som ska hjälpa hans patienter att hålla sig friskare, istället för att ta medicin. I den här boken har han använt sig av den senaste forskningen inom beteendevetenskap.

INFORMATION

DIMENSIONERA: 4,90 MB

FILNAMN: Förändra ditt liv 5 minuter i taget : bättre hälsa med enkla steg för varje dag.pdf

ISBN: 9789113110479

FÖRFATTARE: Rangan Chatterjee

LADDA NER
LÄSA ONLINE

rangan | Adlibris

All form av rörelse kan påverka din hälsa positivt. Du blir piggare, starkare och minnet kan förbättras. Dessutom sover du bättre. Risken för sjukdomar och benbrott minskar också. Försök därför att få in mer rörelse i vardagen och undvik stillasittande.

Förändra med Paleo - 12 veckorsprogrammet | Health ...

All form av rörelse kan påverka din hälsa positivt. Du blir piggare, starkare och minnet kan förbättras. Dessutom sover du bättre. Risken för sjukdomar och benbrott minskar också. Försök därför att få in mer rörelse i vardagen och undvik stillasittande.

RELATERADE BÖCKER