Marknadsföring och kommunikation i sociala medier : givande dialoger, starkare varumärke, ökad försäljning :-)

Marknadsföring och kommunikation i sociala medier : givande dialoger, starkare varumärke, ökad försäljning :-)-boken skrevs 2012-12-11 av författaren Lena Carlsson. Du kan läsa Marknadsföring och kommunikation i sociala medier : givande dialoger, starkare varumärke, ökad försäljning :-)-boken i PDF, ePUB, MOBI på vår hemsida rsfoodservice.se. Du hittar också andra böcker av författaren Lena Carlsson.

Rsfoodservice.se Marknadsföring och kommunikation i sociala medier : givande dialoger, starkare varumärke, ökad försäljning :-) Image

Bloggar, Facebook, Twitter, YouTube? Vad är egentligen sociala medier och hur kan de användas för marknadsföring och kommunikation? Vad krävs för att komma igång och vilka fallgropar bör du undvika? Det här är en av Sveriges mest lästa och citerade böcker om sociala medier. Boken har lotsat hundratals, kanske tusentals, företag och organisationer ut i sociala medier. Marknadsföring och Kommunikation i Sociala Medier vänder sig i första hand till yrkesverksamma marknadsförare, kommunikatörer och företagare, men är också populär som kurslitteratur.

INFORMATION

DIMENSIONERA: 9,91 MB

FILNAMN: Marknadsföring och kommunikation i sociala medier : givande dialoger, starkare varumärke, ökad försäljning :-).pdf

ISBN: 9789197981712

FÖRFATTARE: Lena Carlsson

LADDA NER
LÄSA ONLINE

Sociala förlag - Lund University

Pris: 219 kr. E-bok, 2014. Laddas ned direkt. Köp Försäljning och marknadsföring mellan företag av Meincke Christian på Bokus.com.

PDF Strategisk användande av sociala medier inom bankbranschen

Marknadsföring och kommunikation i sociala medier : givande dialoger, starkare varumärke, ökad försäljning :-) E-bok av Lena Carlsson E-bok , Svenska, 2012-12-11

RELATERADE BÖCKER