Marknadsföring och kommunikation i sociala medier : givande dialoger, starkare varumärke, ökad försäljning :-)

Marknadsföring och kommunikation i sociala medier : givande dialoger, starkare varumärke, ökad försäljning :-) är en bra bok. Den här boken skrevs av författaren Lena Carlsson. På vår hemsida rsfoodservice.se kan du läsa boken Marknadsföring och kommunikation i sociala medier : givande dialoger, starkare varumärke, ökad försäljning :-) online.

Rsfoodservice.se Marknadsföring och kommunikation i sociala medier : givande dialoger, starkare varumärke, ökad försäljning :-) Image

Bloggar, Facebook, Twitter, YouTube? Vad är egentligen sociala medier och hur kan de användas för marknadsföring och kommunikation? Vad krävs för att komma igång och vilka fallgropar bör du undvika? Det här är en av Sveriges mest lästa och citerade böcker om sociala medier. Boken har lotsat hundratals, kanske tusentals, företag och organisationer ut i sociala medier. Marknadsföring och Kommunikation i Sociala Medier vänder sig i första hand till yrkesverksamma marknadsförare, kommunikatörer och företagare, men är också populär som kurslitteratur.

INFORMATION

DIMENSIONERA: 3,54 MB

FILNAMN: Marknadsföring och kommunikation i sociala medier : givande dialoger, starkare varumärke, ökad försäljning :-).pdf

ISBN: 9789197981712

FÖRFATTARE: Lena Carlsson

LADDA NER
LÄSA ONLINE

Kommunen på Facebook - en liten guide - AiL-kurser

Söker du efter "Marknadsföring och kommunikation i sociala medier : givande dialoger, starkare varumärke, ökad försäljning :-)" av Lena Carlsson? Du kan sluta leta. Våra experter i antikvariat hjälper dig eftersöka boken - utan extra kostnad - och den levereras direkt hem i brevlådan.

Sociala medier : och kundinteraktion i mindre företag

Marknadsföring och kommunikation i sociala medier : givande dialoger, starkare varumärke, ökad försäljning :-) E-bok av Lena Carlsson E-bok , Svenska, 2012-12-11

RELATERADE BÖCKER