Marknadsföring och kommunikation i sociala medier : givande dialoger, starkare varumärke, ökad försäljning :-) är en bra bok. Den här boken skrevs av författaren Lena Carlsson. På vår hemsida rsfoodservice.se kan du läsa boken Marknadsföring och kommunikation i sociala medier : givande dialoger, starkare varumärke, ökad försäljning :-) online.
Bloggar, Facebook, Twitter, YouTube? Vad är egentligen sociala medier och hur kan de användas för marknadsföring och kommunikation? Vad krävs för att komma igång och vilka fallgropar bör du undvika? Det här är en av Sveriges mest lästa och citerade böcker om sociala medier. Boken har lotsat hundratals, kanske tusentals, företag och organisationer ut i sociala medier. Marknadsföring och Kommunikation i Sociala Medier vänder sig i första hand till yrkesverksamma marknadsförare, kommunikatörer och företagare, men är också populär som kurslitteratur.
DIMENSIONERA: 3,54 MB
FILNAMN: Marknadsföring och kommunikation i sociala medier : givande dialoger, starkare varumärke, ökad försäljning :-).pdf
ISBN: 9789197981712
FÖRFATTARE: Lena Carlsson